Primul fulg de nea

   Când m-am  trezit într-o dimineaţă, am văzut o lumină albă, am mers încet spre ea şi în faţa mea au apărut trei drumuri: drumul din stânga ducea spre bani, drumul din mijloc spre faimă iar cel din dreapta spre iubire.
Am hotărât să merg pe drumul din dreapta .Când am ajuns la capăt am văzut un fulg de nea. În acea clipă am ştiut că acela este drumul meu, pentru că pe măsură ce înaintam fulgul devenea o lumină albă.
Era foarte uşor să-mi dau seama că acea lumină albă era speranţa , că undeva acolo este cineva care te iubeşte şi te apără de tot ce este rău.Dacă uiţi de tot ce este rău şi crezi cu adevărat poţi muta şi munţii.
Poate că nu ai bani nici faimă dar eşti fericit, iar dacă nu crezi cu adevărat,  nu ai nici o şansă în viaţă.
       Crede şi ai să vezi că ce am spus este adevărat şi orice fulg de nea pe care îl vei vedea , te va face să te gândeşti la acea lumină albă.

Elian BODONEA                                                               Şcoala Generală „Pavel Covaci” Macea                                                                                   Clasa a V a  A