Cardul de sănătate , dileme de retrograd






Am asistat cu tristețe la circul mediatic, la umilirea românilor ortodocși, ce doresc să trăiască liberi alături de convingerile lor religioase. Am fost luați peste picior, de presupuși inteligenți ai lumii moderne, care au tupeul să ne caracterizeze retrograzi. Retograzi, de ce? Pentru că chipurile noi îndoctrinații și manipulații ortodocși am fost mereu o stavilă împotriva progresului științific. Se uită mereu că primele școli, spitale, tipografii, au luat naștere în Bisrică. Media a adus înaintea opiniei publice, obsesiv aceleași imagini, cu oameni revoltați, dar simpli în gândirea lor. Ei nu sunt împotriva progresului tehnologic. Domnilor inteligenți, scăpați de sub tiarnia Bisericii, puteți accepta cardul, nu ne deranjează , dar avem dreptul, noi cei care nu dorim acest card la alternativă.

Se face adeseori analogie cu cardul bancar, amărâtul card de salarii....... numai că la bancă, eu titularul cardului, pot opta și pentru vaianta ghișeu. Am un mic comision de plătit, este adevărat, dar există alternativa, pe care în cazul cardului de sănătate nu o avem.

Este hilar cum pot unii să abordeze o astfel de problemă, mă refer și la cei pro și la cei contra card......eu sunt contra și am motive suficiente, poate fac și eu parte din gașca de primate medievale. Nu tot ceea ce este nou, este neapărat și bun. În primul rând ce folos aduce cardul de sănătate? De ce este indispensabil? Cum am putut trăi pănă acum fără el? Dar mai ales cine va folosi și utiliza datele cu caracter personal stocat în card. Este clar că noi posesorii nu vom avea acces la aceste date.....Trebuie menționat că acest card are un cip RAFID,care poate fi citit ușor deaorece emite informații prin unde radio, iar acest aspect din punctul meu de vedere este un atentat la intimitatea mea.

NU vreau să știe tot șmecherul, care este starea mea de sănătate, ce medicamente am luat ,dacă sunt sau nu alergic la ceva și dacă da la ce anume, deoarece aceste date sunt confidențiale. Vreți să știe tot natul că am acceptat să fim donatori de organe?....Nu vă mirați de un posibil accident......Cât de sigure sunt datele mele personale de pe card...? După unii experți, nu foarte sigure. Este clar, pentru mine cel puțin, care este destinația finală.........monitorizare globală totală și anihilarea libertății individuale. Vom plânge cândva după acești ani...

Priviți ce au răspuns ai noștri guvernanți la întrebarea ...intimitate sau securitate?.....se pare că au ales ei in locul nostru.....binențeles securitate....Pentru securitate ei pot face ce vor.....vă las imaginația să pună în scenă diversiunile lor.............deci, cardul de sănătate este un pas în plus pentru sclavia globală. iar programul globalizării este clar un program ocult. Pentru curioși sau sceptici pot oferi detalii suplimentare.......în privat desigur.

Nu suntem împotriva îndosarierii electronice, sau a progresului tehnologic, ci împotriva abuzului și a atentalui la libertatea persoanei. Operatorul, poate oricând să verifice în baza de date dacă sunt sau nu asigurat, medicul poate ține o evidență electronică, ca și până acum. Tot nu pricep rolul cardului cu cip RAFID....................cui folosește în mod real. Dacă tot apar în baza de date a CNAS, ca și contribuabil, iar ca istoric medical, la medicul de familie..........pentru ce card? Pentru un motiv identic cu ziarul Charli Hebdo care a caricaturizat nu numai islamul, ci pe fiecare om ce are curajul să viseze la veșnicie. Acesta este de fapt adevăratul atentat, iar atentatorii...........caricaturizează.