Chemare la rugăciune

Browserul nu permite afişarea acestei imagini.

Dumnezeul cel ceresc,

Pentru neamul omenesc

Şi-a trimis pe fiul Său

Să ne mântuie de rău.

Doamne ce mult ne iubeşti

Că şi fiul Ţi-l jertfeşti,

Pentru-a fi şi noi cu Tine

Când plecăm din astă lume.

Şi pe fiul Tău iubit

Mult noi L-am mai chinuit

L-am bătut şi L-am scuipat

Şi cu spini încoronat.

Browserul nu permite afişarea acestei imagini.

Răstignit a fost pe cruce,

Numai să ne poată duce,

La căsuţa cea cerească

Să fim toţi cu El la masă.

El i-a biruit pe toţi.

A-nviat chir şi din morţi.

Pentru noi El s-a jertfit

Şi cu ce L-am răsplătit?

Cu războaie şi cu ură,

Şi cu nici o faptă bună,

Porunca noi n-o păzim,

Pe-aproapele să-l iubim.

De rele hai să uităm,

Pe Precista s-o chemăm,

Să se roage pentru noi

Să ne scape de nevoi.

Pentru a primii mântuire

Suntem datori cu iubire

Şi acest lucru nu e greu

Când vrei să mergi la Dumnezeu.

Clopotele iar ne cheamă

Iar noi nu luăm în seamă,

Că a lor dulce cântare

Ne cheamă pe mic, pe mare.

Sună clopotele peste sat

Dar noi Doamne, am uitat,

Că e zi de sărbătoare

Să-Ţi aducem închinare.

Browserul nu permite afişarea acestei imagini.